Veelgestelde vragen - ECI | Frank

Voorbeeldtekst quick and easy faq

Kunnen mijn klanten via iDeal betalen?

Ja, klanten kunnen in frank via iDeal betalen. Per factuur zal er, bij daadwerkelijke betaling via iDeal, een klein bedrag aan kosten worden ingehouden.

​Kunnen mijn facturen in frank automatisch doorgestuurd worden naar een boekhoudprogramma of boekhouder?

Zeker! Verkoopfacturen in frank kunnen automatisch doorgestuurd worden naar de meeste online boekhoudprogramma’s.

Ik wil een offerte maken die heel veel lijkt op een eerdere offerte, hoe doe ik dat?

Je zoekt de ‘oude’ offerte op in je lijst met offertes, vervolgens klik je op dupliceren. Je vult de nieuwe contactgegevens in, past de offerte aan en klaar

Kan ik mijn werkzaamheden vastleggen?

Ja, je kunt middelen aanmaken en deze voorzien van een kost- en verkoopprijs zodat je deze middelen heel eenvoudig kunt offreren en factureren.

Kan ik uitgevoerde werkzaamheden makkelijk factureren?

Je kunt in de factuur middelen kiezen. Daarnaast kan je de werkzaamheden vastleggen in een afspraak in je agenda.

Krijgt mijn klant een bevestiging van een gemaakte afspraak?

Als je een agendapunt aanmaakt in jouw Frank agenda dan krijgt je klant automatisch een uitnodiging. Die wordt in ieder geval niet meer vergeten!

Kan een klant een opmerking plaatsen bij een offerte?

Ja, heel eenvoudig. De klant kan het item waar een vraag of opmerking over is aanklikken. Vervolgens erbij typen wat de vraag/opmerking is. Jij krijgt een notificatie dat de klant de offerte heeft bekeken en een vraag heeft gesteld.

Kan ik zien of de klant mijn offerte heeft ontvangen?

Wanneer jouw klant de offerte opent krijg jij een berichtje van ons.

Hoe geeft mijn klant akkoord op een offerte?

In de mail waarmee de offerte bij je klant wordt aangeboden zit ook een knop om akkoord te geven op de offerte. De klant krijgt dan een scherm waar hij zijn handtekening kan zetten. Jij krijgt dan natuurlijk direct een e-mail en een notificatie in je dashboard dat je klant akkoord is gegaan met je offerte.

Hoe behoud ik een duidelijk overzicht van mijn openstaande offertes en facturen?

Als je Frank opstart kom je direct in jouw persoonlijke dashboard. Hier zie je wat de status is van jouw offertes en facturen, hoeveel facturen staan er nog open, hoeveel zijn er betaald, wat heb ik de afgelopen periode aan facturen betaald gekregen, hoeveel offertes zijn de laatste periode akkoord en hoeveel zijn er niet doorgegaan?

Kan ik documenten voorzien van mijn eigen logo?

Bij het inrichten kun je je favoriete huisstijl, lettertype en begeleidende teksten kiezen als je dan ook nog even je logo upload zijn al jouw offertes en facturen in je eigen huisstijl.

Kan ik altijd bij mijn Frank account?

Jazeker, als je internettoegang en de beschikking over een internet pagina hebt staat jouw persoonlijke assistent altijd voor je klaar. Zowel op je computer, tablet als je telefoon.

Heb ik overzichtelijk waar ik achteraan moet zitten?

In je dashboard zie je achter welke facturen je aan moet zitten en welke offertes dreigen te vervallen.

Zijn mijn documenten veilig?

Yep, jouw gegevens en documenten staan op een digitaal en fysiek beveiligde server in Nederland. Je hoeft ook nooit een back-up te maken. Dat doen wij voor je.

Ik wil stoppen, hoe doe ik dat?

Bevalt Frank je toch niet? Dan horen wij natuurlijk graag waarom, zodat we Frank nog beter kunnen maken. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen, je zit nergens aan vast.

Kan ik een factuur achteraf nog wijzigen?

Zolang de factuur in ‘concept’ is wel. Zodra de factuur is verstuurd kun je deze heel eenvoudig dupliceren en aanpassen.

Heb ik opleiding nodig om Frank te beginnen?

Nee je kan met de software beginnen, zonder dat je hiervoor opleiding volgt. De software helpt jou in een paar eenvoudige stappen je account in te richten.

Moet de software geïnstalleerd worden?

Nee voor Frank is geen installatie benodigd. Je hoeft alleen jezelf te registeren en je kan aan de slag.

Hoe kan mijn klant een factuur betalen?

Je klant krijgt een PDF factuur in zijn mail, als jij dat wilt zelfs met een iDeal link! Is je klant een zakelijke klant dan kan hij de factuur eenvoudig inlezen in zijn boekhouding omdat jij via Frank altijd een UBL factuur meestuurt, hoe gaaf is dat?!

Heeft Frank ook een helpdesk?

Telefonisch zijn we niet bereikbaar. Alle antwoorden zijn online te vinden de FAQ. Mis je nog een antwoordt, stel je vraag gerust via het contactformulier.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

Het is mogelijk om je abonnement stop te zetten. Wil je je account weer aanzetten, betaal je de tussenliggende maanden met terugwerkende kracht.

Voorbeeldtekst quick and easy faq

Facturen

Kunnen mijn klanten via iDeal betalen?

Ja, klanten kunnen in frank via iDeal betalen. Per factuur zal er, bij daadwerkelijke betaling via iDeal, een klein bedrag aan kosten worden ingehouden.

​Kunnen mijn facturen in frank automatisch doorgestuurd worden naar een boekhoudprogramma of boekhouder?

Zeker! Verkoopfacturen in frank kunnen automatisch doorgestuurd worden naar de meeste online boekhoudprogramma’s.

Kan ik uitgevoerde werkzaamheden makkelijk factureren?

Je kunt in de factuur middelen kiezen. Daarnaast kan je de werkzaamheden vastleggen in een afspraak in je agenda.

Hoe behoud ik een duidelijk overzicht van mijn openstaande offertes en facturen?

Als je Frank opstart kom je direct in jouw persoonlijke dashboard. Hier zie je wat de status is van jouw offertes en facturen, hoeveel facturen staan er nog open, hoeveel zijn er betaald, wat heb ik de afgelopen periode aan facturen betaald gekregen, hoeveel offertes zijn de laatste periode akkoord en hoeveel zijn er niet doorgegaan?

Kan ik een factuur achteraf nog wijzigen?

Zolang de factuur in ‘concept’ is wel. Zodra de factuur is verstuurd kun je deze heel eenvoudig dupliceren en aanpassen.

Hoe kan mijn klant een factuur betalen?

Je klant krijgt een PDF factuur in zijn mail, als jij dat wilt zelfs met een iDeal link! Is je klant een zakelijke klant dan kan hij de factuur eenvoudig inlezen in zijn boekhouding omdat jij via Frank altijd een UBL factuur meestuurt, hoe gaaf is dat?!

Offertes

Ik wil een offerte maken die heel veel lijkt op een eerdere offerte, hoe doe ik dat?

Je zoekt de ‘oude’ offerte op in je lijst met offertes, vervolgens klik je op dupliceren. Je vult de nieuwe contactgegevens in, past de offerte aan en klaar

Hoe behoud ik een duidelijk overzicht van mijn openstaande offertes en facturen?

Als je Frank opstart kom je direct in jouw persoonlijke dashboard. Hier zie je wat de status is van jouw offertes en facturen, hoeveel facturen staan er nog open, hoeveel zijn er betaald, wat heb ik de afgelopen periode aan facturen betaald gekregen, hoeveel offertes zijn de laatste periode akkoord en hoeveel zijn er niet doorgegaan?

Algemeen

Kan ik mijn werkzaamheden vastleggen?

Ja, je kunt middelen aanmaken en deze voorzien van een kost- en verkoopprijs zodat je deze middelen heel eenvoudig kunt offreren en factureren.

Krijgt mijn klant een bevestiging van een gemaakte afspraak?

Als je een agendapunt aanmaakt in jouw Frank agenda dan krijgt je klant automatisch een uitnodiging. Die wordt in ieder geval niet meer vergeten!

Kan een klant een opmerking plaatsen bij een offerte?

Ja, heel eenvoudig. De klant kan het item waar een vraag of opmerking over is aanklikken. Vervolgens erbij typen wat de vraag/opmerking is. Jij krijgt een notificatie dat de klant de offerte heeft bekeken en een vraag heeft gesteld.

Kan ik zien of de klant mijn offerte heeft ontvangen?

Wanneer jouw klant de offerte opent krijg jij een berichtje van ons.

Hoe geeft mijn klant akkoord op een offerte?

In de mail waarmee de offerte bij je klant wordt aangeboden zit ook een knop om akkoord te geven op de offerte. De klant krijgt dan een scherm waar hij zijn handtekening kan zetten. Jij krijgt dan natuurlijk direct een e-mail en een notificatie in je dashboard dat je klant akkoord is gegaan met je offerte.

Kan ik documenten voorzien van mijn eigen logo?

Bij het inrichten kun je je favoriete huisstijl, lettertype en begeleidende teksten kiezen als je dan ook nog even je logo upload zijn al jouw offertes en facturen in je eigen huisstijl.

Kan ik altijd bij mijn Frank account?

Jazeker, als je internettoegang en de beschikking over een internet pagina hebt staat jouw persoonlijke assistent altijd voor je klaar. Zowel op je computer, tablet als je telefoon.

Heb ik overzichtelijk waar ik achteraan moet zitten?

In je dashboard zie je achter welke facturen je aan moet zitten en welke offertes dreigen te vervallen.

Zijn mijn documenten veilig?

Yep, jouw gegevens en documenten staan op een digitaal en fysiek beveiligde server in Nederland. Je hoeft ook nooit een back-up te maken. Dat doen wij voor je.

Ik wil stoppen, hoe doe ik dat?

Bevalt Frank je toch niet? Dan horen wij natuurlijk graag waarom, zodat we Frank nog beter kunnen maken. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen, je zit nergens aan vast.

Moet de software geïnstalleerd worden?

Nee voor Frank is geen installatie benodigd. Je hoeft alleen jezelf te registeren en je kan aan de slag.

Heeft Frank ook een helpdesk?

Telefonisch zijn we niet bereikbaar. Alle antwoorden zijn online te vinden de FAQ. Mis je nog een antwoordt, stel je vraag gerust via het contactformulier.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

Het is mogelijk om je abonnement stop te zetten. Wil je je account weer aanzetten, betaal je de tussenliggende maanden met terugwerkende kracht.

Overig

Heb ik opleiding nodig om Frank te beginnen?

Nee je kan met de software beginnen, zonder dat je hiervoor opleiding volgt. De software helpt jou in een paar eenvoudige stappen je account in te richten.

Frank FAQ

  • Kunnen mijn klanten via iDeal betalen?

    Ja, per factuur zal er, bij daadwerkelijke betaling via iDeal, een klein bedrag aan kosten worden ingehouden.

  • Kunnen de verkoopfacturen die ik maak automatisch naar mijn boekhoudprogramma of boekhouder?

    Zeker! Verkoopfacturen kunnen automatisch naar de meeste online boekhoudprogramma’s worden doorgestuurd.

  • Ik wil een offerte maken die heel veel lijkt op een eerdere offerte, hoe doe ik dat?

    Je zoekt de ‘oude’ offerte op in je lijst met offertes, vervolgens klik je op dupliceren. Je vult de nieuwe contactgegevens in, past de offerte aan en klaar

  • Kan ik mijn werkzaamheden vastleggen?

    Ja, je kunt middelen aanmaken en deze voorzien van een kost- en verkoopprijs zodat je deze middelen heel eenvoudig kunt offreren en factureren.

  • Kan ik uitgevoerde werkzaamheden makkelijk factureren?

    Je kunt in de factuur middelen kiezen. Daarnaast kan je de werkzaamheden vastleggen in een afspraak in je agenda.

  • Krijgt mijn klant een bevestiging van een gemaakte afspraak?

    Als je een agendapunt aanmaakt in jouw Frank agenda dan krijgt je klant automatisch een uitnodiging. Die wordt in ieder geval niet meer vergeten!

  • Kan een klant een opmerking plaatsen bij een offerte?

    Ja, heel eenvoudig. De klant kan het item waar een vraag of opmerking over is aanklikken. Vervolgens erbij typen wat de vraag/opmerking is. Jij krijgt een notificatie dat de klant de offerte heeft bekeken en een vraag heeft gesteld.

  • Kan ik mijn werkzaamheden vastleggen?

    Ja, je kunt middelen aanmaken en deze voorzien van een kost- en verkoopprijs zodat je deze middelen heel eenvoudig kunt offreren en factureren.

  • Krijgt mijn klant een bevestiging van een gemaakte afspraak?

    Als je een agendapunt aanmaakt in jouw Frank agenda dan krijgt je klant automatisch een uitnodiging. Die wordt in ieder geval niet meer vergeten!

  • Ik wil stoppen, hoe doe ik dat?

    Bevalt Frank je toch niet? Dan horen wij natuurlijk graag waarom, zodat we Frank nog beter kunnen maken. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen, je zit nergens aan vast.

  • Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten?

    Het is mogelijk om je abonnement stop te zetten. Wil je je account weer aanzetten, betaal je de tussenliggende maanden met terugwerkende kracht.

  • Kan ik zien of de klant mijn offerte heeft ontvangen?

    Wanneer jouw klant de offerte opent krijg jij een berichtje van ons.

  • Hoe geeft mijn klant akkoord op een offerte?

    In de mail waarmee de offerte bij je klant wordt aangeboden zit ook een knop om akkoord te geven op de offerte. De klant krijgt dan een scherm waar hij zijn handtekening kan zetten. Jij krijgt dan natuurlijk direct een e-mail en een notificatie in je dashboard dat je klant akkoord is gegaan met je offerte.

  • Hoe behoud ik een duidelijk overzicht van mijn openstaande offertes en facturen?

    Als je Frank opstart kom je direct in jouw persoonlijke dashboard. Hier zie je wat de status is van jouw offertes en facturen, hoeveel facturen staan er nog open, hoeveel zijn er betaald, wat heb ik de afgelopen periode aan facturen betaald gekregen, hoeveel offertes zijn de laatste periode akkoord en hoeveel zijn er niet doorgegaan?

  • Kan ik documenten voorzien van mijn eigen logo?

    Bij het inrichten kun je je favoriete huisstijl, lettertype en begeleidende teksten kiezen als je dan ook nog even je logo upload zijn al jouw offertes en facturen in je eigen huisstijl.

  • Heb ik overzichtelijk waar ik achteraan moet zitten?

    In je dashboard zie je achter welke facturen je aan moet zitten en welke offertes dreigen te vervallen.

  • Zijn mijn documenten veilig?

    Yep, jouw gegevens en documenten staan op een digitaal en fysiek beveiligde server in Nederland. Je hoeft ook nooit een back-up te maken. Dat doen wij voor je.

  • Ik wil stoppen, hoe doe ik dat?

    Bevalt Frank je toch niet? Dan horen wij natuurlijk graag waarom, zodat we Frank nog beter kunnen maken. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen, je zit nergens aan vast.

  • Kan ik een factuur achteraf nog wijzigen?

    Zolang de factuur in ‘concept’ is wel. Zodra de factuur is verstuurd kun je deze heel eenvoudig dupliceren en aanpassen.

  • Heb ik opleiding nodig om Frank te beginnen?

    Nee je kan met de software beginnen, zonder dat je hiervoor opleiding volgt. De software helpt jou in een paar eenvoudige stappen je account in te richten.

  • Moet de software geïnstalleerd worden?

    Nee voor Frank is geen installatie benodigd. Je hoeft alleen jezelf te registeren en je kan aan de slag.

  • Hoe kan mijn klant een factuur betalen?

    Je klant krijgt een PDF factuur in zijn mail, als jij dat wilt zelfs met een iDeal link! Is je klant een zakelijke klant dan kan hij de factuur eenvoudig inlezen in zijn boekhouding omdat jij via Frank altijd een UBL factuur meestuurt, hoe gaaf is dat?!

  • Heeft Frank ook een helpdesk?

    Telefonisch zijn we niet bereikbaar. Alle antwoorden zijn online te vinden de FAQ. Mis je nog een antwoordt, stel je vraag gerust via het contactformulier.